Survivor Yunanistan Vasilis Simos Kimdir? Hayatı, Boyu, Kilosu, Yaşı

Survivor Yunanistan Vasilis Simos Kimdir? Hayatı, Boyu, Kilosu, Yaşı
9 Şubat 2019 tarihinde eklendi, 3.740 kez okundu.

Survivor Yunanistan Vasilis Simos

  • Doğum Tarihi : 1992
  • Doğum Yeri : Yunanistan
  • Boy : 186 cm
  • Kilo : 77 kg

 

  • Vasilis Simos 1992 yılında Yunanistan’da dünyaya geldi.
  • Ailesiyle birlikte balık işletmeciliği yapan yarışmacı, aynı zamanda modellik de yapmakta.
  • Yunanistan’da bir çok vücut geliştirme müsabakasına katıldı.
  • Aynı zamanda gündüz kuşağında yayınlanan bir çok televizyon programında yakından tanınan bir yüz.
Survivor Yunanistan Vasilis Simos Kimdir? Hayatı, Boyu, Kilosu, Yaşı Konusuna 38 Yorum Yapıldı
  1. Ayşeeeeee dedi ki:

    yaradana kurban

  2. çikiletam dedi ki:

    aşık mısın yavrum

  3. Anonim dedi ki:

    Dü nya tatlısı yerim onu

  4. Tarik dedi ki:

    Çok tatlı bende yerimm onu.of

    1. Anonim dedi ki:

      Hayır ama ya ben yerim onu😆😅😅

  5. Oktay dedi ki:

    Vasilis çok tatli

  6. isimsiz dedi ki:

    evet anket baslatıyorum… yunanistan da en yakısıklı erkek hangisi sizce?herkes lutfen yazsın…

    1. Anonim dedi ki:

      Tabiki de VASİLİS SİMOS. Canım benim ya çok seviyom

      1. isimsiz dedi ki:

        bence de fena yakısıklı yaa olucem

    2. Misafir dedi ki:

      VASİLİS SİMOS

  7. isimsiz dedi ki:

    vasilis simos coook tatlı ya yerim ben onu

  8. isimsiz dedi ki:

    simos cok ama cok yakısıklı

  9. isimsiz dedi ki:

    ya yerim seni

  10. dondurma dedi ki:

    ben biberli sarmayım 🍱🍱

  11. kabarık dosya kalemi dedi ki:

    ben bir dosya kalemiyim sjssjsjsk 😎😎

    1. pelin dedi ki:

      kıymalı pideyi , biberli sarmayı senin müsait bir yerine sokarım……..

  12. biberli karnıyarık dedi ki:

    kıymalı pide yiğunüz mu

    1. isimsiz dedi ki:

      valla yerim banada getir

  13. hayırlı gelin dedi ki:

    bu göbel çok tipsiz valla böö

  14. murathan karaca dedi ki:

    haysizin am

  15. frftggy dedi ki:

    ş,,,çşşnşlşşilşşrşşiïixsdssssss

    1. algida maraş usulü dövme dondurma dedi ki:

      evet,anlıyorum 🎎👸

  16. yakışıklı dedi ki:

    sizene lann ilin adamından

    1. ilçenin garısı dedi ki:

      su şişesi

  17. yok dedi ki:

    anası cok yaslı

    1. Anonim dedi ki:

      ssxddssss.şhşşşxşşşşşşşşşşallpsslkkllkkıkokkkobkkşşspşşskllpllpşplhplpppoloplpplplşpşşşşşiiiiiiiiiii

    2. isimsiz dedi ki:

      kusura bakmada annesi hic de yaslı degil

  18. Yok dedi ki:

    ÇOK YAKISIKLI ULANN

  19. isimsiz dedi ki:

    Yaa cok yakısıklı

    1. Yok dedi ki:

      Aynen.Ama degismis SURVIVOR’A gideli öyle degilmi?

      1. ülker çikolatalı gofret dedi ki:

        oktay hanım haklı

    2. Anonim dedi ki:

      Asik mi oldun yoksa?bu arada farkindamisiniz annesi yasli degil mi?

      1. isimsiz dedi ki:

        olabilir asırı yakısıklı

  20. Anonim dedi ki:

    Çoookk tatlı bea😆😆😆😆😅

    1. Anonim dedi ki:

      Kac tane emoji koydun lan

      1. marul dedi ki:

        sanane lan salatalık

    2. salatalık dedi ki:

      al beni

    3. Ayşeeeeee dedi ki:

      çok tatlısın vasilis yavrummmmmmmmm😚💋💌😍

Sayfa başına git